ponedeljek, 19. januar 2009

When Shia Meets Lola And Vice Versa

Vsi, ki me dobro poznajo in celo tisti, ki me ne poznajo in me spremljajo le v cyber svetu, vedo, da se v meni skriva kar nekaj različnih lastnic estrogena, ki imajo PMS vsaka zase, svet vidijo in doživljajo na različne načine in so nasploh raznolike bolj kot pokrajina Južne Amerike. Ladies and gentlemen I give you Shia, Mojca and Lola. They have one thing in common. They all live inside of me.

Težko bi jih opisala v nekaj stavkih, a večina je ganjena ob Shii, se smeji ob Mojci in je navdušena nad Lolo :-) ... Ravno slednja je svoj način obstajanja, pred kratkim ponesla na povsem drug nivo. She got a collumn in Hopla. An erotic one :-) A whole page in the magazine. Where she is over 30, free, single and straight blogger. Well, for now :-) Pustimo se presenetiti ...

Za vse, ki Hopla ne kupujejo ... maybe you should start :-) I would appreciate any kind of feedback on this one... Prvi del rubrike bom seveda nalepila tudi sem. Da vidim, ali lahko Lola zaživi tudi v tej podobi, ali je obsojena le na Martine slike in intimne trenutke z usodnimi muzami ... Ready or not, here it comes ...


Dražljiva šepetanja Lole M.

Predstavljanje mi nikoli ni šlo od rok. Vedno se mi je zdelo, da se sam težko opišeš tako, da boš všeč večini. Kar je meni izredno pomembno. Sem pač ženska, v zrelih 30-ih, včasih samska, vedno za stvar, polna neizpolnjenih načrtov in še vedno na romantični misiji iskanja princa na belem konju. Prijatelji bi me verjetno označili za ekshibicionistko, zato jih dejstvo, da sem začela svoje zasebno življenje obešati na svetovni splet, ni ravno presenetilo. Še več, bloge o mojih intimnih podvigih z veseljem in redno prebirajo. Zakaj Lola? Ker enostavno zveni neprimerno bolj seksi, kot Branka …

Petek, 2. januar 2009

LJUBLJANA – MESTO VRHUNCEV

Potem, ko sem nekaj mesecev poslušala, kako izredno pomembno je, da novo leto začnem na novo, brez odvečne prtljage preteklih 12 mesecev, sem se odločila, da se iz Kočevja končno preselim v Ljubljano. Vzela sem le najbolj osnovne stvari, poleg računalnika in brisač, ki mi jih je eden od nekdanjih ljubimcev prinesel s 'službene poti' v Dubaj, sem s seboj peljala le še posteljo. Če bi vzmetnica lahko govorila, bi zagotovo izdala marsikatero noč, ki sem jo tako z naključnimi, kot povabljenimi žrebci, prebedela v najbolj nemogočih pozah. Postelja je bila od nekdaj moj najljubši kos pohištva, a ob vselitvi se je izkazala za precej nepraktično. Moje novo stanovanje se je namreč nahajalo v 5. nadstropju stavbe brez dvigala.

Po razbijanju glave, kako neki bom nerodno gnezdo naslade spravila kamor spada, sem se odločila, da se ne bom vnaprej obremenjevala s tem, sploh potem, ko so mi lastniki zagotovili, da je v hiši kar nekaj prijaznih, ustrežljivih in zdravih samskih moških. Dovolj je bilo, da sem parkirala avto na Cesti 24. junija in že sem v daljavi zagledala krepko moško postavo, ki je sprehajala smešno majhnega psa. Postavni neznanec se je izkazal za mojega novega soseda Vilija, ki se je v hipu ponudil, da mi v 5. nadstropje pomaga znositi vse kar si želim. Tudi mene samo. Kako neki bi se lahko ženska kot jaz, uprla taki ponudbi?!

Potem ko sva z Vilijem na vrh stavbe preselila še zadnjo škatlo, sva prepotena, zadihana in vidno vznemirjena, obsedela na kavču sredi prazne dnevne sobe in po le enem ujetem pogledu, nama je obema postalo jasno, da predigra ne bo potrebna. Z eno potezo me je osvobodil tanke majice in se zagnal med moje prsi, kot lačen lev nad prestrašene zebre. Telo mi je drgetalo in trudila sem se, da ne bi opazil, kako me je vsak njegov dotik spravljal na rob krika, kar je več kot očitno pričalo o tem, da moje kože že nekaj časa ni odišavil moški testosteron. Vili je nedvomno vedel, kako se stvari streže in preden mu je uspelo z mene spraviti zadnji kos oblačila, sem z rokami segla po njegovih kavbojkah in mu na uho, ki se je skrivalo v gostih črnih laseh, zašepetala, da ga želim čutiti globoko v sebi in naj prosim, nikar ne bo nežen. To je mojega nič hudega slutečega soseda spravilo na rob pameti. Napel je svoje mogočne 'bicepse' in me kot lutko pritisnil ob steno, s tako silo, da sem se za trenutek ustrašila, da bova ples naslade končala kar pri sosedih v kuhinji. Nedvomno sem ustvarila dober prvi vtis, s tem ko sem že prvi dan skušala potešiti svoje nagone na tankih stenah 5. nadstropja. Z dlanjo sem si pokrila usta, da mi na plano ne bi ušel kakšen krik, medtem ko je Vili prepoten in skrajno razvnet osvajal mojo krepost. Njegov jezik je polzel po mojem napetem vratu, roke pa so počivale na moji zadnjici, ki je bila kljub konkretni starosti še kar napeta in ravno prav velika, da so si na njej razgreti ljubimci spočili dlani. Bolj kot se je divji paritveni ples bližal vrhuncu, globlje so prodirali moji nohti, zariti v Vilijev skrbno oblikovan hrbet. V trenutku so mi telo prekrili mravljinci, ki so se prijetno širili vse od pasu navzdol, izpustila sem tanek krik, moj Casanova pa je za v nekem trenutku izgubil ravnotežje in pristala sva na tleh. Hrup je priklical prestrašeno sosedo, ki je brez opozorila vdrla v moje stanovanje in ga po šokiranem prizoru, ki sva ji ga nudila, enako hitro tudi zapustila. Nekaj časa je v zraku odmevalo le globoko dihanje ujetih ljubimcev, nato se je Vili po hitrem postopku oblekel, mi zaželel prijetno bivanje v stavbi in momljaje dodal, da ga žena verjetno že pogreša, zato je bolje da se počasi poslovi.

V tistem trenutku sem se zavedla, da verjetno nikoli ne bom soseda leta, nedvomno pa mi je bilo žal, da se nisem preselila že prej, saj mi je Ljubljana izrekla dobrodošlico, ki bi si jo želel vsak novopečeni prebivalec naše prestolnice. Dobrodošla doma Lola!

Avtor: Lola M. ob 23:23
Oznake: Seksi presenečenje, Pregrehe, Dom


p.s. Se opravičujem, da so moji posti zadnje čase predolgi, da bi jih tisti, ki se jim kar naprej mudi, prebrali do konca :-) Obljubim, da mi ne bo prešlo v navado!

13 komentarjev:

storyteller pravi ...

Wow! Sem ti že rekla, da sem si želela/si želim, da bi imela kolumno in bi pisala erotične zgodbe?? Seveda nisem! No, sedaj veš! :P Go girl! Lola, obvladaš! ;) In, toliko v vednost, ženske pri 30-ih niso v konkretni starosti!! (Jap, se psihično pripravljam in si dopovedujem, da imam prav! :D

storyteller pravi ...

Aja, še to... tvoje besede tečejo tako gladko, da se jih ITAK prebere v času enega diha tako, da tvoji posti niso in ne morejo biti predolgi! :)))

Jacob pravi ...

okie... glede na to da sem tole med prvi prebral in že povedal svoje mnenje bom komentrial sam odolžino postov... :D

groza... :D skrajši ... bitte :D

Lilith pravi ...

hehehe Vili there you go, boy...
zabavno je prepoznat stvari iz real-lifa, pa tko okol obrnjene :)

Btw, a tale selitev je bla, al ni bla?
Da se povabim na pijaco... Pa vselitvena darila pa tko...

Jacob pravi ...

@ lilith.... hahah optimistka-.. vseen pa gremo lahk na kakšno pijačo :D

Lilith pravi ...

Hej, tut optimisti mormo bit ;)
Drink moze, itaq.

Unknown pravi ...

erotic fiction is really tricky and translated erotic fiction is - I think - laughable. Well done for sticking at the writing though. And well done on getting a new gig - one more string to your bow

ana. pravi ...

zelo dobro napisano, ampak bom nestrpno pocakala do 'obljubljenega' presenecenja.. somehow i prefer to imagine you with a woman ;)

.
.

not that im imagining you. at all. in any way. oh, never mind =)

Anonimni pravi ...

Kar se mene tiče lahko dodaš še kakšen odstavek:)

evil nina pravi ...

Shia...super je..lepo teče.Jaz sem si tut vedno želela pisat kolumno, sm ne bi bla sposobna kaj takega napisat(it makes me blush, hehe). Čestitam!

Nihljaj pravi ...

Meni pa se zdi tako neizvirna zgodba oz. precej tipična.

Ula pravi ...

Jebalo vas Kočevje LOL
sej ne, da se mi je zaletelo, ko sem prebrala Kočevje ... ok, čist neumestno :)

Drgač pa, U go girl ;)

Shia JeZeBel pravi ...

@ storyteller: hvala hvala hvala :-) (Ja sej vem, 30 je šele začetek vsega ;-))

@callisto: no go ;-) the longer the better

@lilith: this week for sure :-) shia likes it there :-) tko da drink OBAVEZNO :-)

@ papalazarou: true, true, true and true :-)

@ana: LOL, check the next issue ;-)

@saso: ne, potem bi bilo pa že res predolgo :-) poleg tega me urednica vedno krega, da so moji teksti predolgi :-)

@evil nina: pomoje bi pa lahko :-) try it, you might be surprised :-)

@ N.: dobrodošla in hvala za komentar :-) pa še kaj se oglasi, vedno rada preberem kakšno 'konstruktivno' kritiko :-)

@ula:hahaha I knoooow :-) KOčevje rocks, LOL
p.s. where did your blog go????

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...