četrtek, 26. junij 2008

Moj "najljubši" bankomat

Kljub vsej idili si ne morem kaj, da ne bi malce "pošinfala" meni sicer ljubega grškega sistema, ki v tem primeru na žalost grimase naveličanosti, riše tudi na moj obraz. Ko greš na dopust, z "guštom" zapraviš nekaj denarja, za katerega si vse te mesece garal v ljubljanski džungli, ne?! Seveda. Če lahko do njega prideš!! Zadnjih 5 dni imam vedno bolj ostre odnose z lokalnim bankomatom, ki je bil sicer edina napravica daleč naokoli, ki mi je stregla z evri. Najprej 4 dni ni delovala za vesoljno turistično populacijo, danes, ko so ga končno oživeli, pa packa ne prepozna čipa na moji kartici. Malakas!!! (grška beseda, ki je v dobro mladoletnih bralcev ne bom prevajala).

Saj ne, da bi mi tukaj karkoli manjkalo, moja gostiteljica pa mi tudi tipično kretsko ne dovoli prav ničesar plačati, a vseeno, nisem vajena imeti sugar daddy-ja. C'mon! I'm a big girl. Most of the times :-)

Ni komentarjev:

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...