petek, 27. junij 2008

Mali Mauro

Tudi na drugem koncu Evrope, ne morem iz svoje kože. Oziroma koža ne more z mene :-) Kamorkoli grem, me spremljajo male kosmate zverinice in prav nič drugače ni bilo včeraj, ko sem se z Yannisom in Katerino odpeljala na beach party sredi divjine, kjer me je takoj ob vstopu "napadlo" tole ...


Mislm' a lohk!! Mala kepica je priskakljala iza vogala, me ujela nepripravljeno in bila moja do konca večera. Motilo me ni niti dejstvo, da je bil mali Mauro ( grški izraz za črno barvo) poln tistih "luštnih" poskakujočih živalic, ki jim po domače rečemo bolhe. Sem se pač pred spanjem bolj temeljito stuširala... Ni panike... :-)
Če bi bila v Sloveniji, bi ga spakirala v torbo in via Ljubljana, tako pa sem ga bila primorana pustiti oskrbniku bara, ki je obljubil, da bo skrbel za malo kepico vsaj dokler jo nekdo ne "posvoji". Mami, prileti na Kreto, we have a new doggy baby ment to be ours :-)

1 komentar:

Unknown pravi ...

Pa joooooooj no, how cute!!!

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...