petek, 6. junij 2008

Julio Iglesias, ali kako se večer sprevrže v burlesko

Včasih je bolje, če spomine na legende ohranimo le na ploščah in si iluzije o njihovi popolnosti ne razbijemo s srečanjem v živo. Julio Iglesias nikoli ni bil moj najljubši pevec, po današnjem večeru pa to nedvomno tudi nikoli ne bo. Gospod je ne le osladno sluzast, temveč tudi sumljivo "motorično izzvan", kar namiguje predvsem na to, da je pred nastopom pred napol polno dvorano Tivoli vztrajno smrkal. Ne zaradi prehlada, se razume ...


64-letni glasbenik, ki je med koncertom vsaj trikrat izjavil, da je star 47, je morda spal s 3000 ženskami, a niti slučajno mi ni jasno, na kaj so uboge reve padale. Na njegovo stokanje? Dvomim. Na njegovo polomljeno angleščino? Resnično seksi. Na njegove veščine golmana? Kdo bi se jim lahko uprl ... Dlake so se mi prvič postavile pokonci, ko je jezik porinil v grlo svoje 20-letne backvokalistke, ko je prelizal obraz druge nesrečnice pa me je imelo, da prerežem kable, ki so povezovali ozvočenje. Roko na levo dojko, s tem bi naredila uslugo celotni dvorani, saj je bil tonski mojster vsaj resno naglušen, če ne že gluh. Spremljevalni band je v tistih minutah, ko se ga je dejansko slišalo, zvenel zadovoljivo, Julio pa je ves čas hreščal in piskal v mikrofon, dokler ni Edija (takozvani tonski mojster deluxe) prosil, naj se za božjo voljo ne dotakne nobenega gumba več in mu pusti, da odpiska do konca :-) Edi, go find yourself a new job :-) Please.
Julio, Julio, Julio ... In potem še vprašaš, kako to da te nismo v Ljubljano povabili že prej. Go figure!!

p.s. Trenutek zgražanja nad latino loverjem je nastal v sodelovanju z dobrim namenom, da bi svojemu očiju omogočila obisk koncerta pevca, ki ga z veseljem posluša že od mladosti. Le upam lahko, da si bo po današnjem incidentu še kdaj z žarom v očeh zavrtel pesmi Julia Iglesiasa :-)
p.s. Namen ni dosegel želenega učinka.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Draga Mojca! Kakšna jeza:) Šla si uživat, vrnila si se "razpizdena".

Iz prispevka se spoznal, da v kolikor mi uspe pri 64 letih poriniti jezik globoko v grlo 2o letnice ti tega zagotovo ne bom povedal:)))))))

Zakaj ga tvoj ati občuduje? Ja kaj pa če mu je vzor za 3000 ali za globoko grlo 20 letnice ali pa...

Draga moja temu se reče karizma. Nekateri to vidijo nekateri /med njimi sva midva/ tega ne vidijo.
Tip ima karizmo in ta mu pomaga pri št. 3000, pri osvajanju 20 letnic no pa prvi je bil s temi "limonadnimi" pesmicami.

Pa še en nasvet. V kolikor boš tole zgodbico objavila v kakšnem časopisu se podpiši z psevdonimom, da te ne bodo njegove obožovalke linčale:)))

evil nina pravi ...

Hahaha...kak opis. Jaz sem se norčevala in dvomila že pri napovedniku za njegov koncert, želodec se mi je dvigoval pa ob branju intervjuja z njim. Če bi šla na koncert, bi zagotovo s sabo nesla pvc vrečko...imam srečo, da so moji starši podobnega mnenja kot jaz....tebi pa sočutje in svaka čast, da si se žrtvovala za fotra.

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...