petek, 20. junij 2008

Ko slike povedo največ ... 2nd Part

Danes je tudi v mojo cyber sobo posijalo sonce. Našel se je namreč kabel. Ne tak, na katerem se suši perilo, prav tako ne tisti, preko katerega pokličem domov. Ne. Našel se je ključni kabel. Kabel, ki povezuje mojo Toshibo z mojo Practico (predstavniki slednjih podjetji, feel free to award me for merchandising :-)) Yaaaaaaay, na kratko, to pomeni, da sem svoje na sliko ujete grške trenutke končno lahko prenesla tudi s fotoaparata. Enjoy it. I sure did :-)


Good morning Gavalos!


Dipppppp iiiiin :-)


Kalinihta Kavros ...





<3 Agapi <3

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

TAKOJ DOMOV!

TLELE TALE KIČ GOR DAJŠ....
DA TE NI SRAM...

BEJBI JST MAM ŠE EN TEDN PE EN DAN DO DOPUSTA----ZA ZNORT!!

LIH TI PRIDS PA JST GREM....,0(

ni nama usojn, da sva skp....

hihi

grem delat naprej

lili bee haniez

Jacob pravi ...

ojejjjjjj :-D hahah...

kak lepo... moro mou& and moro sou together :-D zajedno :-) huntos :-) skupaj :-)

ah ja... prid nazaj... ni fer... lol

cmok

Laura pravi ...

takle je to. ti uživaš, js pa maturo spravljam naprej. :D
sej še samo en ustni, pol pa tud js pičim na morje. sicer ne takle kot ti, ampak, uživala bom vseen. have fun... :)

Unknown pravi ...

great photo - great love

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...