nedelja, 30. september 2007

That Time Of The Month

Um .... počutim se tako ... da bi nekomu strgala obleko s telesa, se predala vonju kože, okusu strasti in zvoku naslade ... brez pričakovanj, predsodkov in oklevanj.



You make me feel like a sticky pistil

Leaning into her stamen. You make me feel like Mr. Sunshine himself.

You make me feel like splendor in the grass where we're rolling

Damn skippy baby

you make me feel like the Amazon's running between my thighs.


You make me feel love You make me feel like a candy apple all red and horny

You make me feel like I want to be dumb blonde

In a centerfold, the girl next door.

And I would open the door and I'd be all wet

With my tits soaking through this tiny little t-shirt

That I'm wearing and you would open the door

And tie me up to the bed.


You make me feel love


Lover, I don't know who I am

Am I Barry White?

Am I hot inside?

What would I place with your hot conscious

Oh baby babe babe babe

I will be your death the moon light

Take your time

You make me feel love


(Paula Cole)




I guess it's that time of the month. I wanna feel ...

12 komentarjev:

Marta L. pravi ...

I don't know 'bout you, but someone will get lucky here ;)

Victorious pravi ...

Do you speak Serbian...is that the same as Slovenian...or similar?

Shia JeZeBel pravi ...

@ victorious: yes I do speak serbian too, actually I speak Serbo Croatian. I would say it is similiar to Slovene.
Znaci mozemo i po "nase" da pricamo ;-)

@marta l.:um ... well, um :-) ne vem kako naj oblikujem svoj odgovor na tvoj komentar, da ne bo prevec očitno napadalen :-)

Marta L. pravi ...

Ah, te pozne ure ... ;) hotela sem reči, da se ženska, ko se tako počuti hudo "nevarna" in da bo srečen tisti, ki "bo potrkal na vrata" ... um ... ja no :D

Shia JeZeBel pravi ...

Ja ja, sej sem tut tko razumela :-) Um in sem ti hotla povedat ... um .. ah kje :-) I won't push it anywhere. Pač, um .. ne :-)

Krtek pravi ...

Marta in Shia. Tole sta pa zakomplicirali. :) Včasih sem prav srečen, da moški nismo tako komplicirani. Ne bom rekel, da smo samo fusbal, avtomobili in sex, saj počnemo še mnogo drugih stvari ampak, včasih imam(o) pa res težave z razumevanjem vaših misli.

In kadar pride do težav v razumevanju, lahko še tak romantičen, dobrodušen in zabaven ljubimec izpade eno navadno tele. :D

Shia JeZeBel pravi ...

@Krtek: Saj nisva tako zakomplicirali :-) V bistvu z moje strani je šlo predvsem za to, da sem hotela nekaj reči, pa sem si premislila, oziroma pustila možnost, da bo Marta začutila podton :-)
Marta je pa itak bila zelo jasna s svojimi besedami :-)

Kaj se ti zdi zakomplicirano? In don't worry, mislim da nobena izmed naju ne misli, da so moški teleta :-) Vsaj ne nič bolj ali manj kot me!

Krtek pravi ...

Mja.. gre to za tisto v stilu "... um ... ja no :D" in "Um in sem ti hotla povedat ... um .. ah kje"

Očitno je, da sta na povsem isti valovni dolžini :)in da točno vesta o čem se pogovarjata. Moški del bralstva, pa se (verjetno) praska(mo) po glavi. ;)

Pa ni treba razkriti za kaj se gre. Je tako mnogo bolj zabavno! :)

Shia JeZeBel pravi ...

:-) Krtek morda pa misliš da je za vsem skupaj več kot v resnici je :-)

He he, ali pa tudi ne. Who knows ;-) Pa nežno s praskanjem po glavi, ker se ti bo vnelo lasišče ;-)

Krtek pravi ...

No evo.. sem vedel, da je nekaj več ;).
Who knows! Čisto obožujem to frazo :) :) Pove mnogo več, kot zgleda na prvi pogled. ;)

Shia JeZeBel pravi ...

Ali pa tudi ne in so besede le besede ...

Marta prepuščam ga tebi ker imam občutek, da meni ne verjame ;-)

Krtek pravi ...

Okej verjamem, verjamem! :)

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...