torek, 25. september 2007

Drama, High Heels and Finger For Dessert



Obstajajo določeni ljudje, ki menijo, da imam problem z odvisnostjo od vseh možnih različic resničnostne oddaje ANTM. Za vse tiste, ki te kratice ne poznajo, naj razložim, da gre za oddajo, ki je nastala pod okriljem Tyre Banks, črke pa predstavljajo naslov America's Next Top Model.

Seveda zanikam, da sem obsedena z gledanjem teh oddaj. Nisem. Res ne. In ni res, da takrat izklopim telefon, in gola laž je, da po potrebi odpovem službene obveznosti v terminih predvajanja teh oddaj in naravnost grozno je, da me obtožujejo snemanja delov, ki jih slučajno zamudim na rednem programu naših televizij.


Zakaj bi sploh gledala take neumnosti? Šopek nezrelih deklet, ki so se za pet minut sprehajanja po modni pisti, pripravljene do golega pobriti po glavi in mesec dni prenašati dramo 11 sostanovalk. No way. Tega jaz ne gledam.

Nimam nobenih travm iz otroštva, ki bi me danes preganjale k temu, da svoje sanje izživim na televizijskem ekranu. In nasploh nisem nagnjena k pozitivnemu odnosu do reality showov. Sama se resnično nikoli ne bi udeležila kakšnega. Nikoli.

Moda mi ne pomeni nič in vse peveč rada jem, da bi se zadovoljila s kroglicami wc papirja za zajtrk, kosilo in večerjo. Vseeno mi je za lepe obleke in nakit, ki jim visi okoli shujšanih vratov.

Zdaj pa grem, ker se mi mudi. Ura je šest in na sporedu je Kanadski Top Model. Ko bom velika, bom Tyra Banks...




3 komentarji:

Ula pravi ...

Hehe, mene tudi ni okoli 6h ... kaki modeli, jaz hodim takrat rožce zalivat :P

ps: zakaj imaš tole (trapasto) zadevco vključeno za preverjanje komentarjev? A si imela težave s spamom (ali pa ti je samo tako luštno)? Če je tako, to rešiš preprosto ... samo onemogoči, da lahko vsak komentira tvoj blog ... ne dovoli anonimnežem ;)

Shia JeZeBel pravi ...

Ja ja, rožce ja :-) da ti ne bom verjela ;-)

Um, commente mam zanalašč tako naštimane. Saj veš, sem control freak, LoL :-))

Kaj dogaja na tvoji strani ulice?

Ula pravi ...

pijem kavo in čakam zelo pomemben mail ... grozno,ko moraš čakati toliko časa za eno stvar ... aaaaa

pa pr vs?
kavica :D ?

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...