sreda, 13. februar 2013

Pred-Valentinovo

Z grozo sem ugotovila, da se ponavljam. Po hitrem pregledu mojega bloga sem namreč znervirano ugotovila, da se čisto preveč vrtim okoli ljubezni. Morda pa se je slednji ravno zato uspelo nekajkrat izmuzniti iz primeža mojih dolgih prstov, ki se prepogosto oklepajo vseh besed, ki se začnejo s črko L. Ljubezen, Ljubljana, labela, lahkotnost, lokvanj, ladja, lepota, če jih naštejem le nekaj. Je čas za spremembo? Seveda. Vedno je čas za to. No, to je zdaj Laž.

Rada imam črko L. Zakaj je ne bi imela? In glavno vprašanje, zakaj bi se ji izogibala ravno na predvečer dneva, ki je po besedah naših iznajdljivih trgovcev, posvečen najlepši besedi, ki se začne s to srečno 13. črko naše abecede. Ljubezen. Jutri je Valentinovo, dan kot nalašč za vse kičaste čustvene izpovedi srečno zaljubljenih golobov, ki zadnje tedne moj vhod vztrajno pacajo s svojimi fekalijami. Človek ne more, da jih ne bi imel rad! Ne vem, kdo si je izmislil frazo, da zaljubljeni pari spominjajo na 'golobčke'. Če bi to iskreno čustvo že morali pripisati pernatim prijateljem, bi sama raje izbrala labode. Ko se s svojimi vratovi ovijajo okoli svojega izbranca/izbranke, se jih kar ne morem nagledati ...

Zato bom jutri v mislih hranila labode na Blejskem jezeru in upala, da zame uprizorijo paritveni ples, ki me bo opomnil na to, da pravi ljubimci za izkazovanje nežnosti ne potrebujejo za to posebej določenega dneva, šopkov poceni rož in drugorazredne čokolade.  Imejte se radi dragi moji. Ne le jutri, ampak 365 dni v letu. Ker leto mine še preden se boste dobro zavedli, vsak izgubljen dan pa lahko pomeni ključen kamenček v mozaiku sreče. 

Ni komentarjev:

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...