ponedeljek, 4. maj 2009

Se lahko ...

... kar preselim v službo? Zakaj pa ne. Zadnje čase se tam tako ali tako bolje znajdem, kot v svojem osebnem življenju. Smešno. Vsem drugim, le meni ne. Nič novega. "Saj bo bolje" na meni ne deluje več. Žal. Sem prerasla banalnosti. Še en "pričakuješ preveč" me bo pahnil čez tanek rob, ki ločuje zdrav razum od simpatične norosti. Ne bom se opravičevala, ko se bom drla kot obsedena in sproti čez okno metala nepotrebne stvari. Izgovarjala se bom na gnil sistem. Kot vsi ostali. In končno bom povprečna. Looking forward to it...

2 komentarja:

Shia JeZeBel pravi ...

Zanimivo, da ta 'post' nima absolutno nobenega komentarja :-)

Anonimni pravi ...

bom js prvi :))

Glede na to, da sva samo FB frenfa ;)
in po tem ko sem prebral tole stran ...mislm, da ne boš ravno padla v povprečnost...kljub temu da skušaš gledati naprej oz. se že sprijazniti s ''kruto'' (ne)resnico. :)
ampak ful dobro pišeš, mi je zelo všeč in same pozitivne kritike :)
fotkice so TOP :P

cheers**

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...