nedelja, 4. maj 2008

If I Could ...

I Would Stare Into The Sun In Your Eyes, Untill I'd Go Blind ... Today.

I Would Drown Your Body In The Ocean of my Touches Untill We Both get Numb ... Today.
I Would Turn good in bad and vice versa, Untill Black Turns into White and Night turns into Day... Today.


I Would Love you More than You Love Me, untill the distance dissapears ... Today.

~ Moro mou, We might have lost Today, but Tomorrow is looking good for us. ~


4 komentarji:

Krtek pravi ...

A se meni samo zdi, ali je Shia zaljubljena do ušes? Tile zadnji zapisi so pa res velik preobrat ;)

Anonimni pravi ...

Občutek znotraj mene, daleč od videnega.
Neznan in neobjasnen, ampak nikoli tako pravi.
Misli v gibanju, vprašanja znotraj njih.
Čustva, ki jih ne morem zanikati.
Oh le kje naj začnem, iščem več....


Če ne moreš danes, je mogoče jutrišnji dan tisti pravi, čas ki je namenjen nečemu posebnemu... vedno je nov jutri...

LP, extra

Laura pravi ...

agree with krtek. ;)
and i'm happy for you, 'cos love is what keeps us foolish. :)

Shia JeZeBel pravi ...

@ krtek: mogoče pa res :-)sicer že nekaj časa :-)

@ extra: super lepo si to napisal/a :-) še en poet na mojem blogu! :-) yay

@ laura: feeenkju :-)and i agree completely :-) love is being stupid together!

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...