četrtek, 28. februar 2008

100 objav

Kdo bi si mislil. Po šestih mesecih bolj ali manj vestnega tipkanja, sem "priklamfala" 100 objav. Nerada jih berem za nazaj, ker se poznam in vem, da bi marsikaj kar sem napisala, danes spremenila. Zamenjala vrstni red besed, dodala še kakšen okrasek, "modro" misel ali sarkastičen sklep. Za nazaj sem vedno pametna ... Aren't we all ... Anyway, 100 objav and more to come :-) Yay!

16 komentarjev:

Anonimni pravi ...

vse najboljše!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.

Anonimni pravi ...

Lep dosežek in upam, da boš nadaljevala ;)

Anonimni pravi ...

Če bi jaz imel sto objav, bi rezerviral K4 povabil svoje bralce in ga žuriral do jutra.
No zgolj namig:)

Krtek pravi ...

Čestitam! Dobrodošla v klubu 100 objav! :)

Anonimni pravi ...

kaj zdaj ta če,če Sašo??? Pisat je treba začet:))) cmokaaaaaaaaaaa

Shia, poljubček za ta prvo stotko!!! Še dalje nas razveseljuj z odličnim gradivom! Pa tist Sašotov predlog za žur tud ni slab!

Dunja

PL pravi ...

Pridna pupa! :)
Da ne bo kdaj kdo reku, da nespečnost ni koristna, če že zate ne, pa za ostale, ki imamo potem kaj zanimivega brat.

Shia JeZeBel pravi ...

@ anonimni: hvaaaalaaa :-)

@ urosg: hvala in bom bom :-)

@ sašo: sploh ni slaba ideja :-)

@ krtek: hvala :-) feels nice to be here ;-)

@ dunja: se strinjam glede Sašota :-) nej neha samo komentirat in naj začne tudi sam pisat ;-) hvala za poljubčke, jih v enaki meri vračam nazaj in resno razmišljam o žuru ;-)

@ a no l: thanks bejba :-) Lol, ja no sej, vsaj za nekoga je moja nespečnost koristna :-) it's my pleasure, anytime ... really :-)

Anonimni pravi ...

glej da naju s Sasotom ne pozabis dat na spisek vabil:)))... mogoce ga pa v zivo prepricava da sam zacne pisat:)
Dunja

Marta L. pravi ...

Shia - Yeeeeeeeey! Čestitke, na naslednjih 100 + 100 + 1000 ... rečem lahko le, da čas pa res hitro leti ... še bolj, ko človek malo spi :D

Sašo ... aaaaaah, kaj bi me brez Sašota???!

Anonimni pravi ...

Najprej: ČEEEEEEEESTIIIIIIIIITKEEEEEE!!!

Drgač pa:
I LOVEEEEEEE YOUUUUUUUU, GIIIIIIIRL!!! Po naključju (v katera ne verjameš :)) sem odkrila tvoj blog in se vanj zaljubila. Ne zameri mi, ni bila ljubezen na prvi pogled, ampak na prvo noč. Včeri sem namesto, da bi šla spat, bedela v tvoji družbi. Oziroma v družbi tvojih postov. Prebrala sem jih od prvega do zadnjega oz. v obratnem vrstnem redu. In upam, da mi ne zameriš, da se bom še vračala!!! :D

Muza pravi ...

Tud js sm vesela da ti pises blog-na momente se mi zdi da te poznam... (pa te ne, haha) Rock on!:)

Shia JeZeBel pravi ...

@ marta l.: jaaa, time flies by :-) spimo pa tko ne nič ... insomnia is new moonwalking :-)

@ ele be: heeeey! hvala in dobrodošla na mojem blogu :-) vedno sem vesela novih entuziastičnih bralcev in upam, da se boš še kaj oglasila :-)actually it's a must, come again soon ;-) i need people around me that believe in love @ 1st sight!!

@ nin4: hvala nin4 :-) včasih se mi zdi, da me ljudje, ki berejo moj blog, pa čeprav me ne poznajo v živo, vseeno poznajo vsaj tako dobro, če ne bolje kot marsikateri "kolega" s katerim se srečujem tudi v "realnosti" :-)Blog je ogledalo svojega avtorja :-) Vsaj pri meni je tako ... you rock on too girl :-)

Shia JeZeBel pravi ...

@ dunja: evo pa imava misijo! ko se vidimo v živo prepričava sašota, da začne pisat tudi sam :-) i believe in us ;-)

Mr. Webso pravi ...

Yo!
Takole včasih, čisto mimo grede, uletim na kakšen blog...no po kratkem preletu tvojega, sem dobil občutek, da bom naslednjo stotico bolj pogosto spremljal...

seeya ;)

Shia JeZeBel pravi ...

@ mr. webso: dobrodošel na mojem blogu :-) you're welcomed to stop by more often. free drinks included ;-)

Mr. Webso pravi ...

free drinks?! yeee...i'll be here everyday ;)

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...