petek, 28. december 2007

Done deal ...

Hja, kot kaže res grem ... Ni poti nazaj. Kovčki spakirani, karta na mizi poleg moje Toshibe, moj "travel buddy" pa v začasni komi na moji postelji ... This will be fun :-)) Wish me luck and I'll keep you updated!! Grčija, prihajam ...


11 komentarjev:

Laura pravi ...

Waaaa, Shia is goin' to Greece!! mega!! :)
Hja, ker si zdajle že najvrjetneje kje far far away from our Slovenia, še kar nekaj časa ne pričakujem back-commenta. :P hehe...
Waw, čarobno praznovanje novega leta (predvidevam, da je to razlog potovanja) v Grčiji (najvrjetneje s kom, ki ti nekaj pomeni)..je sploh kaj lepšega?! Not, I'd say.. :)
So, hope you'll have the time of your life!
*Say hello to cute-greek-guys for me** ;)
Bye, bye! =*

Anonimni pravi ...

Res prijetne pocitnice ti zelim in nepozaben skok v novo leto. Pa glej da vse pofotkas in nam potem poves vse o lepotah Grcije ...saj ves, tud tistih malo bol zagorelih na 2 nogah:)

Unknown pravi ...

Shia! Kr tko greš? Brez da bi informirala svojega fanta? Hjuuu. Se boma še pogovorila mi2 o tem! =P

Sam sm biu na maturancu v Grčiji. Kolko se je spomnem je zlo lepa. Samo kam pa greš? Kero mesto?

Laura pravi ...

Joooo, js že pogrešam tvoje poste. :/

PL pravi ...

Srecnega pa zdravga, mala :) Pa veliiik uzitka tm doli :)
Mwaaa

Matjaz Rust pravi ...

Hej, slučajno priletel sem, pa te samo malo pozdravljam - pozdrav iz sosednje vasi! ;) Matjaž

Marta L. pravi ...

Dost! Takoj domov! :)))

Matjaz Rust pravi ...

Ej ti iz City Squarea Trinajst, ššš! Jutri (če prideš, hehe) ti imam namen nekaj povedati! :)

Anonimni pravi ...

Ej ta mala, če te pridem jaz iskat u tisto Grčijo, jih boš dobila po riti piti!!!

TAKOJ DOMOV!!!

Misliiiiiiiiii ponudiš človeku palec on pa zagrabi roko.
A nisi rekla da te ne bo samo par dni???

Shia JeZeBel pravi ...

Ok, I'm back :-) Unfortunatelly ... Ah ja, kar se mora se mora, al kako že?! ;-))

@ laura: hvala za vse lepe želje, novo leto je bilo super, prav tako ostali dnevi preživeti tam :-) time of my life? khm khm, maybe, i prefer to think that it can always get even better, ampak je blo pa zelo blizu popolnemu ja :-)
um, cute greek guys are saying hi back to you ;-))

@ dunja: jaaaaa dunja, tudi tebi vse naj naj v novem letu :-) fotke kmalu pridejo, oborožene s komentarj iin kratkimi zgodbicami, ki se jih je v tem tednu nabralo za pošten roman ;-)) upam,da si lepo praznovala skupaj s svojimi tremi fanti ;-))

@ 100jko: aaaa, soooorry, sem misnla da si si označu kdaj grem lubi :-)) bla sem pa en dan v atenah sicer pa na kreti, povsod zadosti na kratko ;-))

@lipi lady: tudi teeeeebbbbiiiii :-)) upam da te ujamem v Lj še preden mi pobegneš čez lužo!!

@ marta l.: Evo me doma :-) sam ni blo doooooost, hočem šeeeeee!!!

@ rookie 237: čau matjaž! dobrodošel na mojem blogu ;-) no pa se tudi sosedje počasi cyber povezujejo ;-)

@ saso: nič jezen bit, sem že doma ... ja take smo ženske, nimaš kaj :-) če lahko roko, zakaj bi le palec ;-)) srečnga in zdravga prjatu!!! kako si praznoval??

Anonimni pravi ...

kako sem praznoval???
Ej a veš da se ne spomnim, vem samo da je ena steklenica ostala:)))kako se ji že reče vod....

Ful sem vesel da si se vrnila živa in zdrava in pa ah saj veš PIŠI PIŠI PIŠI ko nas pa vse zanima kako je bilo:)

Evo ti bom malo pamagal da boš lažje pisala -malo naslovov:

-srečala sem
-spremenila sem se
-domov ali...
-pogrešam ...
-večerja ...
-zajtrk z...
-Saso ne seri klanf


Aja pa na fotke ne pozabi -
saj res, a ste se kaj kopali???

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...