sreda, 26. december 2007

This Week's Perfection - Her

As I am, je naslov njenega zadnjega albuma, ki je po mojem še boljši od njenega prvenca Songs in A-minor. Ne morem ga nehati poslušati ...


She's a girl to fall in love with. You can put her in the darkest ghetto street or on the red carpet in Hollywood and she's gonna shine like the cleanest diamond ... Vmes me je sicer razočarala z Unplugged albumom, na katerem njen vokal niti približno ni zvenel kot na ploščku, ki sem ga zaradi vnetega predvajanja skoraj uničila, a sem ji ob poslušanju zadnjega projekta As I Am odpustila. Enostavno me zadane s svojimni teksti, interpretacijo in navsezadnje roko na "levo izboklino", tudi s svojim eksotičnim izgledom ...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

No kar se mene tiče, bi ji napačni vokal odpustil če bi lahko desno roko položil na njeno levo izboklino:)

Ne skrbi - vsak detajl bi si podrobno zapomnil in ti o tem temeljito poročal:)

Shia JeZeBel pravi ...

Hahaha, ja računam na to ;-))

Laura pravi ...

Damn, you just always know how to pick the right week's perfection...:)
Haven't heard about Alicia quite a long time (to je posledica fact-a, da ne gledam televizije, na netu pa ponavadi brskam za kakšno drugačno glasbo ali čem drugim...na Alicio se sploh ne spomnim). In ker je danes (no ja, bila...včeraj) ravno pod tvojo rubriko week's perfection, sem se jo lotla mal poslušat...
In hja, moram priznat, the girl's pretty and her voice is really special (not like all others)...Great choice! ;)
ps...shit, že vidim...dans bom cel dan vrtela sam her songs. :D
pps: Saw you had a birthday, in sem se fuuull potrudla in ti na svojem blogu pustila en post...just for u! ;)

Anonimni pravi ...

I agreeee:) prawkar sm si potegnla dol unplugged, pa mi je isto kr neky! Drugac pa gatetrgajoca Alicia:)))

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...