četrtek, 25. december 2008

Wishes

... coming true! I was asking for snow all day yesterday ... And vouila! It's snowing, believe it or not! And it was not even on near forecast! From now on I'm starting to believe that I do have connections up there ... So step in line people, hand me your wishes and I will do my best to pass them on to The Big One ;-) There is no such things as impossible dreams ... Not in my life. No way. Merry X-Mas everybody! Kepp your dreams alive.

2 komentarja:

Jacob pravi ...

a se lahkon naslednjič vsaj posvetuješ preden začneš smetit s snegom... mene si spravila v nevarnost, saj sem se mogu po snegu vračat dam...

itak pa nikol ne boš razumela... no vsaj dokler ne boš mela vozniškega... no NIKOL :D

lav ya :*

Ula pravi ...

sam res!
Kaj, če bi danes jaz kje drugje prespala, pa bi se mogla z mojimi letnimi gumami vračat dam?
Zloba si, da veš :D

Drugač pa reč Šefu, da bi radi letos toplo poletje BREZ neviht, ker je Ulo strah, če se bliska ... sej bo razumel :)

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...