sobota, 12. julij 2008

Če

... bi bila zdaj na Kreti, bi sedela za "svojo" mizo v Ekkentronu pila Njen frappe, jo opazovala, kako mi tobak zvija v lično cigareto, medtem ko naju čez mizo ločuje le tabla backgammona s strateško postavljenimi žetoni, ki napovedujejo njeno zmago. Again :-)

Mize na terasi bi vsaj še dobro uro ostale prazne, zato bi si lahko nemoteno pošiljali poglede, play footsies under the table, si izmenjavali cigaretno umetnino izpod njenih prstov in delali načrte za naslednji dan.


Če bi bila na Kreti. Pa nisem. Sem v Ljubljani, kjer je danes nepopisno vroče. Malo prej sem se vrnila z bazena od koder nas je v dobro naše kože pregnala kratka nevihta. Po dobri uri sobnega kolesa sem zrela za banjo, nato me čaka služba. That's good. Služba = money. Money = plane ticket. Plane ticket = traveling. Traveling = Crete. Crete= Love :-) I'm fine. And in 16 days, I'll be perfect :-)

Ni komentarjev:

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...