sreda, 16. januar 2008

All Aboard

... Let's Sail Away then ... The Oceans Are Waiting For Us ...

10 komentarjev:

BLOG(FUCK)ER! pravi ...

I liike your wy of thinking.You are from today on my blog zvez(d)a team.I do not mind if you give my blog to yours too. Kp up d gd wrk!

Anonimni pravi ...

ke si pa res tolkkkkkkkkkk lepa!!! Definitivno ta bolsa fotka do zdaj. Ej pa ce bo slo tak naprej bos kmal z Marto zajcice fotkala:). Protica!!:)

Laura pravi ...

Shia...fotka?????

Adijo pamet!!! emm...ermm...eeerr... ammm...ne vem kak nej pokomentiram...

Vse, kar lahko rečem, je...can I come too? ;)

Shia JeZeBel pravi ...

@ dicky hardy: welcome to my blog dicky :-) may the blog forces be with you :-) Am off to check your blog now ...

@ dunja: ne ne, marta je profi jst pa amaterski krompirjevec, ki se mu občasno posreči kakšen dober shot :-)bi ji pa pri fotkanju kako drugače pomagala :-))

@ laura: sure you can come :-) key point: ocean, destination: unknown :-)

Anonimni pravi ...

Men pa tle nis nč kej preveč :)))

Anonimni pravi ...

http://www.youtube.com/watch?v=zmZLGQBiRgI&feature=related

KISSSS
MPPM

Shia JeZeBel pravi ...

@ saso: sem čakala, da boš enkrat tudi malo pokritiziral, ker sem ponavadi s tvoje strani deležna samih pohval :-) hja, sej veš. fotka kot fotka ... ujame en trenutek razpoloženja, v tem primeru malce zasanjano otožen ... nič posebnega ...

@ anonimni aka peter: hvala za pesem bejbi, mi je polepšala popoldne :-) you're amazing!

Anonimni pravi ...

če si pa kot ena čarovnica:(
no prepričan sem da je color fotka lepša

Sej sem ful teško napisal veš:)))
tako da mi ne smeš zameriti

Sem pa prepričan, da v Grčijo ni romala ta fotka :)))

Shia JeZeBel pravi ...

@ saso: zamerila? hell no! vedno sem hotla bit čarovnica :-) in prepricana sem, da bi bila, če bi živela v 16. stoletju, nedvomno ena tistih, ki bi gorele na grmadi :-))
p.s. barvna fotka ne obstaja
p.s. 1 grčija jo je videla in jo obožuje :-)

Marta L. pravi ...

absolute perfection!!!

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...