četrtek, 1. november 2007

Under The Same Sky

Zadnjih nekaj dni poizkušam svoje spalne navade spraviti v red. In ne glede na to, da lahko po urah "lepljenja" novih blogov, ugotovite, da le ti še vedno nastajajo v nočnih urah, se moje navade verjeli ali ne, izboljšujejo. Danes je namreč ura skoraj 3 zjutraj, a sem že skoraj dve uri odspala. Težko verjamete?

( Van Gogh, Starry Night)

V postelji sem bila malo pred eno. Mirna in prijetno utrujena. Nastavila sem si še budilko, nato se obrnila na drugo stran in se delala da spim. Uspevalo mi je tam nekje do pol tretje ure zjutraj, ko sem se prevalila na hrbet in odprla oči. Pogled je zajel celotno nebo pred mano ( odkar sem pred dvema dnevoma zaradi bioenergetsko bolj ugodne pozicije prestavila vzglavje, ga dejansko lahko vidim) ... Zvezde. Končno. Po treh dneh oblačno temnega neba, nebo danes osvetljujejo čisto prave zvezde ... Izgledajo, kot bi jih nekdo narisal na nebo prav zame. V trenutku mi več ni bilo žal, da sem se zbudila ...

Ker sem oseba, ki ne verjame v naključja, sem takoj pomislila nanjo. "Look at the stars, when you can't sleep at night. You should know I'm looking at them too. So far away, but yet so close we are ... " Včasih se počutimo, kot da nas od nekoga oddaljujejo svetlobna leta. A vendar živimo pod istim nebom ... Četudi danes do jutra ne zaspim nazaj, vem da se bom zbudila spočita. Starry sky does magic ... Starry sky brings luck. And suddenly I know, that everything is gonna be ok ...


p.s. Vsi, ki ponoči spite in zvezd nocoj niste opazili ... Nekaj mi pravi, da bodo nebo osvetljevale tudi jutri :-)) ...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Draga moja,

poskusi se kakšen vikend preleviti iz intelektualca v fizikalca.
Vstaneš ob 6 uri izklopiš računalnik, izklopiš radio, tv in vse ostalo sranje in cel dan samo opravljaš fizikalna dela.
Prepričan sem, da bi se tvoji problemi z spanjem uredili.

A sem brihtol,a?

Sam kdaj bi potem tako lepe pesmice in meni ljube prispevke pisala???
U, jeba!? je tole vse skupaj s tvojim spanjem

Ula pravi ...

hehe, mene kolegica prepričuje, da moram nehat verjeti v naključja ..
druga mi je pa rekla: O mater, pri vas se pa zvezde vidijo!
Ja, to je prednost nas na "kmetih", a je tako? ;)
Jaz se usedem na balkon poleti, zelo pozno poleti in štejem zvezde ter opazujem osvetljeno Šmarno goro ...
mater, jaz pa v trenutku zaspim ... čist me zmatra tole, kar delam ... čist preveč

Shia JeZeBel pravi ...

@ saso: ja sej to, da fizicno nisem utrujena je samo zadnjih par dni ko sem bila bolna in nisem mogla ravno laufati naokoli. sicer se kar dosti gibam ... ampak i get your point ja :-) mogoče bom šla na Goli otok premetavat skale potem bom spala kot polh :-) blog pa tudi ;-)

@ bejbika: nakljucij ni :-) pika. vse se zgodi z razlogom ;-)
Jaaaaa, pri nas na kmetih se zvezde vidijo :-) Hvala bogu, vsaj nekaj ;-) Ja, me veseli da vsaj nekdo v naši soseščini sladko spi. Se pravi ni problem v okolju? LoL ;-))

Anonimni pravi ...

DA MI NE BI SLUČAJNO ODŠLA NA GOLI OTOK SEDAJ KO SI MI ZLEZLA POD KOŽO IN VSAK DAN NESTROPNO PRIČAKUJEM TVOJE PRISPEVKE!!!
Poznam par "duhcov" na GOLEM OTOKU - te bodo strašili dan in noč!!!

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...