torek, 14. oktober 2008

Once A Dreamer, Always A Dreamer

Zadnje dneve se spopadam z mešanimi občutki o tem, kaj je resnično pomembno, kaj me osrečuje, kaj me v nekaj sekundah dvigne nad umazano zemeljsko površino in kaj je tisto, za kar se je resnično vredno boriti. Prišla sem do ne ravno presenetljivega zaključka. Denar nedvomno ni ena izmed stvari, okoli katerih se bo vrtel moj svet. V tem trenutku se boste oglasili vsi pretirano realistični, ambiciozni, kapitalistično usmerjeni osebki, ki boste mojo izjavo nedvomno uvrstili v rubriko bizarno, nevideno ali skrajno neumno. Kar :-) It makes it more fun like that. Trudila sem se, da bi bila 'keš pi***' a žal nisem :-) Seveda delam za denar, seveda hodim v službo, seveda imam v življenju določene cilje in da, rada imam mesece, ko lahko sebi in ljudem, ki jih imam rada, privoščim mala presenečenja, ki niso nujno draga, a so zato dragocena. Sem zato ena tistih, ki žrtvujejo svoje osebno življenje za nov avto? Svoj prosti čas, za nove Jimmy Choo čevlje? Svoje zdravje za stanovanje v centru Ljubljane? Ne. Nikakor.


Mislim, da sem prerasla fazo, v kateri se, največkrat zaradi pomanjkanja ljubezni, navežeš na materialne stvari. I don't need that anymore. Popolna sem, ko sem srečna. Srečna sem, ko me obkrožajo ljudje, ki jih imam rada in oni mene. Period. I hate to say that ... but in certain point of view, I'm doing what I once believed, I never will do ... I am growing up. Scary :-) Fortunatelly I'm growing up in the right direction ... Nočem biti ena tistih, ki pri 40-ih umre zaradi srčnega infarkta, vse to le zaradi vseh mogočih kreditov, posojil, designerskih oblek, neplačanih računov za počitnice v Dubaju in garaže polne jeklenih konjičkov na leasing. No go. Če bom morala zato, da se izognem kapitalizmu, pobegniti na samotni otok in pisati o 'obremenjujoči' idili podcenjenih naravnih biserov in če bo višek stresa mojega vsakdanjika, izmuzljivost rib, ki skrbijo za moj poln želodec, so it be :-) Anyone cares to join me?

12 komentarjev:

Lilith pravi ...

Dodaj se fajn zalozeno knjiznico, pa sem koj tam +1!

Unknown pravi ...

If google got it right it sounds more like you are joining us - welcome to happy poverty

Shia JeZeBel pravi ...

@ lilith: your wish is my command :-) knjižnica je nuja ja, se strinjam :-)welcome aboard!

@papalazarou: lol, google got it right :-) thank you, it's my pleasure to join you :-) i love happy poverty!(happy poverty is richer than most of the 'official richness of modern world' that I know ...)

Anonimni pravi ...

I love the new BS Video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)))!!!!

Um...Me I care to join you! But i think that wont be necessary ---I think out there is more and more people thinking this way...;)
Including me***

Hug***White Lioness

Krtek pravi ...

Welcome to the club!

evil nina pravi ...

Kozorogi smo znani po tem, da ljubimo dragocene predmete in luksuzno življenje.....a v mojem srcu vladata le razkošje sreče in ljubezni. Samotni otok? iN a second.

Anonimni pravi ...

yes yes yes! :)

Jacob pravi ...

ummm... no če vas bo tolk velik pol mogoče grem zravn... ker jst rabm nastopat in če mam publiko... i am happy :-D

Anonimni pravi ...

vsakič ko na kakšnem blogu preberem post z podobno vsebino si rečem
"no mogoče bo pa le enemu uspelu pobegniti"

LauraS pravi ...

A potem me ne maraš, ker živim v centru Ljubljane? :))) Sicer pa, lep idealizem, pure heart, pure mind...če bi bilo le tako preprosto:))

storyteller pravi ...

I wanna go somewhere where I'll feel peace in my heart :/ Trenutno me vse (in vsi) duši...

Shia JeZeBel pravi ...

@ whitte lioness: I love it too :-) she rocks again! welcome aboard!

@krtek: hvala :-)

@evil nina: več nas bo, bolj bo veselo :-) p.s. mislim, da sem totalno netipičen kozorog!

@ salvia: :-) :-) :-)

@ callisto satu: bomo poskrbel za to ;-) vsako sredo zvečer sam tvoj show ok? ostale dneve si razdelimo ostali, da se ne bo kdo prkrajšanga počutu ;-)

@sašo: nikoli ni prepozno :-)

@lauras: its impossible not to like u :-) sicer pa, life is simple as that, we are the ones that make it more complicate :-)

@storyteller: I feel you. POmoje je tako obdobje. Me ima, da bi začela peticijo za ukinitev jeseni. I don't like it. Seriously.

Utop.i.ja.

UTOP.I.JA. Kako lahko je pohoditi nekoga, Ki na kolenih razgalja okostnjak svoje duše. Kako lahko je stopiti na hrbet besed, ki  b...